SRB

ENG

 

Докторске академске студије

Студијски програм: Примењене уметности и дизајн
Предмет: Накит 3
Шифра: ПУ318



Наставник: Чпајак Горан, ванредни професор, Вукашин Миловић, доцент
Статус предмета: изборни
Број ЕСПБ: 10
Услов: нема
Циљ предмета
Испољавање аутентичне креативне способности.
Исход предмета
Допринос развијању активистичке личности и конструктивне радозналости. На основу усвојених професионалних знања у умења, студенти могу бити носиоци друштвеног прогреса, објективни критичари прошлости, креатори садашњости и визионари будућности. Такође исход овог учења је основ за специфично уметничко стварање и естетско процењивање, примену у пракси са могућношћу даљег учења.
Садржај предмета
Професионална особена реализација са иноваторским решењима оригиналних пројеката са посебним нагласком на тржишном дизајнираном представљању.
Препоручена литература
Barbara Cartlidge: Twentieth-Century Jewellry, Harry N. Abrams, Inc., New York, 1985;
Sylvie Raulet: Art deco Jewellry, Thames and Hudson, London, 1985;
Peter Dormer and Ralph Turner: The New Jewellry: Trends+Traditions, Thames and Hudson, London, 1985;
Dali Jewels-Joyas:The Collection of the  Gala and Salvador Dali Foundation, Umberto Allemandi &C., Turin, Venice, London, 2001;
Donald J. Willcox, Body Jeweller: International Perspectives, Pitman Publishing, London 1973;
Jewerly Design, DAAB GMBH, Köln, 2008;
Nicolas Estrada, Anillos: 500 Creaciones Artisticas de todo el mundo, Promopress, Barcelona 2011.;
Ethnic Jewellery: from Africa, Asia and Pacific Islands, The Pipin Press, Amsterdam,
2004;
Sylvie Lambert: The Ring, A Quantum Book, Eagle Editions, Royston, 2002;
Такође препоручују се историје уметности, интернет и стручни часописи.
Број часова активне наставе 8 Предавања: 1 Студијски истраживачки рад: 7
Методе извођења наставе                    Дидактички принципи
1. Монолошки                                          1. Индивидуалност
2. Разговори                                            2. Систематичност и поступност
3. Демонстрације                                     3. Свесна активност студената
4. Очигледност у настави
5. Повезаност теорије и праксе
Облици и организације наставе су групни и индивидуални
Оцена  знања (максимални број поена 100)
Редовно похађање наставе 10
Активност на часовима 10
Примена стечених знања на пројекту 50
Завршни испит – презентација завршних фаза пројекта 30