|
Докторске академске студије
Студијски програм: Примењене уметности и дизајн
Предмет: Накит 3
Шифра: ПУ318
Наставник: Чпајак Горан, ванредни професор, Вукашин Миловић, доцент |
Статус предмета: изборни |
Број ЕСПБ: 10 |
Услов: нема |
Циљ предмета
Испољавање аутентичне креативне способности. |
Исход предмета
Допринос развијању активистичке личности и конструктивне радозналости. На основу усвојених професионалних знања у умења, студенти могу бити носиоци друштвеног прогреса, објективни критичари прошлости, креатори садашњости и визионари будућности. Такође исход овог учења је основ за специфично уметничко стварање и естетско процењивање, примену у пракси са могућношћу даљег учења. |
Садржај предмета
Професионална особена реализација са иноваторским решењима оригиналних пројеката са посебним нагласком на тржишном дизајнираном представљању. |
Препоручена литература
Barbara Cartlidge: Twentieth-Century Jewellry, Harry N. Abrams, Inc., New York, 1985;
Sylvie Raulet: Art deco Jewellry, Thames and Hudson, London, 1985;
Peter Dormer and Ralph Turner: The New Jewellry: Trends+Traditions, Thames and Hudson, London, 1985;
Dali Jewels-Joyas:The Collection of the Gala and Salvador Dali Foundation, Umberto Allemandi &C., Turin, Venice, London, 2001;
Donald J. Willcox, Body Jeweller: International Perspectives, Pitman Publishing, London 1973;
Jewerly Design, DAAB GMBH, Köln, 2008;
Nicolas Estrada, Anillos: 500 Creaciones Artisticas de todo el mundo, Promopress, Barcelona 2011.;
Ethnic Jewellery: from Africa, Asia and Pacific Islands, The Pipin Press, Amsterdam,
2004;
Sylvie Lambert: The Ring, A Quantum Book, Eagle Editions, Royston, 2002;
Такође препоручују се историје уметности, интернет и стручни часописи. |
Број часова активне наставе 8 |
Предавања: 1 |
Студијски истраживачки рад: 7 |
Методе извођења наставе Дидактички принципи
1. Монолошки 1. Индивидуалност
2. Разговори 2. Систематичност и поступност
3. Демонстрације 3. Свесна активност студената
4. Очигледност у настави
5. Повезаност теорије и праксе
Облици и организације наставе су групни и индивидуални |
Оцена знања (максимални број поена 100) |
Редовно похађање наставе |
10 |
Активност на часовима |
10 |
Примена стечених знања на пројекту |
50 |
Завршни испит – презентација завршних фаза пројекта |
30 |
|
|