Наставник: Илић Милош |
Статус предмета: Изборни |
Број ЕСПБ: 10 |
Услов: Нема |
Циљ предмета
Развијање личног уметничког приступа и ликовног израза и продубљивање знања неопходних за професионални рад и систематски и критички однос у истраживачком методу рада из области графичког дизајна. Развијање и продубљивање знања из теорије и праксе у оквиру просторне графике. Експеримент и иновација као могућност обликовања. |
Исход предмета
Способност у постављању циљева и критеријума у обликовању дизајна амбалаже и визуелних комуникација су резултати остварени кроз реализацију и презентацију конкретних креативних уметничких радова који показују ивентивност и примену усвојених знања. Стицање специфичних вештина неопходних у постизању врхунских резултата у примени метода и техника у пројектовању и реализацији уметничког пројекта. |
Садржај предмета
Акценат на истраживачком раду и способности повезивања других области неопходних за остваривање естетско, функционалне и комуникативне функције просторне графике. Пројектни задатак обухвата рекламну кампању за презентацију линију паковања-производа на тржиште. |
Препоручена литература
1. Обликовање визуелног идентитета-визуелно преношење корпоративне поруке / Николас Дзенкис / Клио Београд 2002. 2. Графички дизајн-креација за тржиште / Мирослав Фрухт, Ивица Ракић, Милан Ракић / Завод за издавање уџбеника, Београд 2004. 3. Уметност и илузија / Gombrich E.H., Нолит, Београд 1984. 4. Уметност и визуелно опажање / Arnheim, R./ Универзитет уметности у Београду, Београд 1981. 5. Амбалажа као елемент маркетинга / А. Родин / Графичар, Лудбрег 1977. |
Број часова активне наставе 8 |
Предавања: 1 |
Студијски истраживачки рад: 7 |
Методе извођења наставе
Предавања / коректуре, консултације
Индивидуални истраживачки рад
Извештај - презентација истраживачког рада на пројекту
Усмена саопштења |
Оцена знања (максимални број поена 100)
- присутност и активност на часовима 10
- практичан рад 60
- испит 30 |